İADE - İPTAL KOŞULLARI





SANAL MAĞAZA (sadece internet alışverişlerinde geçerlidir)

. İade etmek istediğiniz ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm içeriği ile birlikte eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hiçbir hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürün orijinal ambalajının zedelenmiş olması durumlarında ürünün tekrar satışa sunulabilir olması koşulu aranır. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasının da mutlaka gönderilmesi gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız şekliyle iade etmeniz gerekmektedir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez. Kişiye özel üretimi, kesimi veya boyaması yapılan ürünler, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanımlık ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünün beğenilmemesi veya keyfi iade durumlarında kargo ücreti müşterilere aittir.

Firma adına fatura edilen ürünlerin iadesinde yasa gereği İade Faturası şartı aranmaktadır.

KUSURLU ÜRÜNLERİN İADE EDİLMESİ

Elit siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin sorunsuz bir şekilde tarafınıza teslimatını sağlamakla yükümlüdür .Bu nedenle siparişlerinizin depo çıkışları yapılmadan önce gerekli ürün hasar kontrolleri yapılmakta ve üründe herhangi bir sorun bulunmadığı taktirde gönderimini sağlanmaktadır. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünlerde kargo taşıma ve yükleme esnasında kaynaklanan problemler oluşabilmektedir. Bu tip durumlarda yapılması gerekenler aşağıdaki gibidir;

• Siparişinizin teslimatı sırasında kargo görevlisinden paketi teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontolü yapınız. Herhangi bir hasar bulmanız durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağında dikkat etmeniz gereken konu kargo görevlisinin tutanakta belirttiği açıklamalardır. Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir ibarenin belirtildiği tutanakta ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaşanmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. Örneğin; “Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür.

• Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz veya oluşabilecek hasar durumlarında ise tarafımız sorumlu tutulamayacaktır. Garanti süresinde olan ürünler için belirtilen garanti kapsamları geçerli olacaktır.

• Kargo görevlisinin size "Ürünler Taahütlü Gönderilecektir." olarak belirttiği taahütü imzalamamanız ve hemen elit Müşteri Hizmetlerini aramanızı rica ederiz.

• Tarafınıza hasarlı olarak teslimatı yapılan ürünleri teslimatı yapan kargo firması ile bize geri göndermeniz gerekmektedir. Örneğin; yurtiçi kargo tarafından yapılan hasarlı teslimatın yine yurtiçi Kargo ile elit optik adına göndermeniz gerekmektedir. Aksi taktirde ürünün kargo tazminlerinde problem yaşanmaktadır.

• Hasarlı ürünlerin depo girişleri sağlandıktan sonra tekrar gönderim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

İADESİ OLMAYAN ÜRÜNLER

• Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik vasfını kaybetmiş, bir başka müşteri tarafından satın alınamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

•ürününüzü yukarıda yazılı uygunluğa göre 7 gün içinde iadeye gönderebilirsiniz. İade için gönderilen ürünler Teknik Servis tarafından iadeye uygunluğu incelenir(gerek görülmesi durumunda tedarikçi firmaya test edilemesi için gönderilebilir). İadenizin onaylanmasının ardından, satın alma şeklinize göre hesap numaranıza veya kredi kartınıza iade tutarı yansıtacaktır. Ortalama ücret iade süresi 7 iş günüdür.

MAĞAZA(mevcut mağazalarımız da geçerli prosedür)

07/11/2013 tarihli 6502 sayılı tüketici kanununa istinaden mağazalarımızdan alınan güneş gözlüklerinin , tüm yedek parçaları, satış fişi, garanti belgesi, banka slip’i tam teslim edilmek koşulu ile aynı gün içinde iade işlemi yapılabilir.

Ertesi gün ve devam eden günlerde iade işlemi yapılamaz .

ürün ile ilgili sadece değişim yada alışveriş çeki verilerek işlem yapılablir.